zondag 26 april 2009

Sink reflections



Na een mooie maar drukke week, waarin o.a. de collecte voor het Nationaal Fonds Kinderhulp plaatsvond, ik mijn scholing voor Bedrijfshulpverlening afrondde en het veel te mooi weer was om niét in de tuin te gaan was er van m'n shiny sink niet zo veel meer over. Op vrijdag deed ik echter de brievenbus open en vond daar mijn langverwachte exemplaar van Sink Refelections, het handboek van alle Flybabies over de hele wereld. 

In feite bevat het boek van Marla Cilley dezelfde informatie als haar website, maar soms is het gewoon handiger om even het boek snel op te pakken en door te bladeren. Meteen was ik weer geïnspireerd en dus pakte ik vandaag de keukenwekker en zette deze op een kwartier (want Flylady's mantra is: You can do anything for 15 minutes). Verrek, halverwege en ik had nog zeven minuten over. Na een kwartier ben ik m'n haar gaan verven, en terwijl deze lekker introk heb ik nog eens een kwartier over de rest van de keuken gedaan. 

Tegen de tijd dat manlief koffie wilde zetten was niet alleen de keuken weer helemaal shiny, maar ook ondergetekende. Zo, weg uitgroei en grijze haren. Hij was aangenaam verrast. Bleek dat beide mannen op de bank hadden liggen slapen en niks van mijn gevlieg hadden gemerkt. 

2 opmerkingen:

  1. Jammer, anders hadden ze vast meegeholpen!
    Leuk boek? Het heeft in ieder geval heel goede resultaten!
    Ik denk dat ik dat ook maar eens doe (de keuken, niet mijn haar..).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cooooool!!!
    Je hebt het book gekocht! Ik ben ook een tijdje aan het vliegen geweest, moet zeggen dat ons huis dat ook fijn vond toen.... ;o)

    PS: ik wil jouw fornuis! :D

    BeantwoordenVerwijderen